Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 12 november 2009

S O V M O R G O N

Av Chrissie - 12 november 2009 16:49

Husse tog hand om både vovvar och pållar, så matte fick ha en riktig slödag!Skrattande Fick inte av mig morgonrocken förens efter 12 idag! Hur underbart som helst. Det tillhör inte vanligheterna.


Sen klädde jag mig varmt och tog vovvarna till BHK och tränade. Superkul! Fast Bangsi undrade var hans syskon är någonstans.Förvånad


  

Var är alla mina polare???

 

  

Platsliggningen är det inget fel på!:-)



  

Sen blev det lite kurragömmalek.


  

Drómi vill också vara med på bild.


  

En som inte poserar lika stolt.Skrattande



Nu har det tänts brasor både i pannrum och kamin, så snart blir det varmt och gott.

Middagen ikväll består av något så simpelt som kycklingwraps. Sen ska jag bara mysa ner mig i soffan och måla naglar.


Imorgon är det tillbaka till verkligheten!Cool

//

 
 
Ludde

Ludde

12 november 2009 17:49

Hej brorsan.
Va kul att du har fått träna lite dressyr idag. Jag har också tränat, men det är roligare när alla syskonen är med. Vi kanske kan träffas nån gång allihop och träna.
Hoppas du kan komma med nån gång och gå stadspromenaden. Det är jättekul
Ludde

http://www.ludde.webgain.se

 
Ingen bild

Bangsi

12 november 2009 19:11

Hola Broder!

Näe, va inte alls någe kul att träna när inte ni var där, fast jag gjorde som matte sa ialla fall - hon hade ju gott godis mä sig.
Vore kul om vi kunde träna lite ihop och absolut...matte säger att hon har ångest för att hon inte tagit med sig mig på stadspromenad...så hon har lovat att vi ska dyka upp!
ha det så bra!!

Nosbuff
/Bangsi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards