Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Chrissie - 26 november 2009 13:01

Upp tidigt för att kolla till min älskade lilla pålle imorse. Han såg lite ledsen ut och undrade nog varför jag "glömt" att plocka utav transportskydden;-) Dock hade han torkat till det mesta, förutom magen och benen. Var ju lite rädd att han skulle få kolik utav att vara så kall om magen, men allt verkade bra!!

Gick ut och gick med dem en halvtimme efter frukosten och sen fick de gå ut i hagen. De lekte som bara den! Skrattande Härligt att se!!!!

 


Sen blev det långpromenad med vovvarna. Mitt i alltihopa så fick jag reda på att de släppt AH1N1 och vanliga influensavaccinet, så jag kastade mig i bilen i stallkläder och fick mina sprutor!!! Tjooohooo!!! Äntligen!!!! 


Bangsi fick träffa på en snäll Leonbergertjej och det gick super. Han var precis lika på som vanligt! Skönt om han inte blir rädd för stora voffisar.


Nu har jag varit mer än effektiv, och bara lite jobbprylar kvar, sen ska jag äta fruk....lunch får det nog bli:-)

 


//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards