Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Chrissie - 30 november 2009 20:29

Har varit full rulle sista dagarna. Har knappt ens haft tid att fälla upp datorn.

Red med H igår! Fy *** vad blött det är. Går inte ens att rida i skogen längre. Både D och T var rätt på hugget ialla fall. Är så roligt när vi rider, för hästarna s k a verkligen "tävla" mot varandra. Är helt övertygad om att de tycker det är minst lika roligt som H och jag. D har dock blivit lite tvekande när han är osäker på underlaget. Inte konstigt med tanke på traumat förra veckan, men jag hoppas minnet bleknar.


Nu är ialla fall hemmet sanerat från golv till tak och alla adventsljusstakar och stjärnor är på plats. Tog mig 2 dagar och det blir spännande hur många minuter det tar innan det är skitigt igen.  

Men vad gör väl det, när man har 2 pojkar....hmm...3 pojkar, som är det bästa som finns;-)


Hittade massa trattkantareller på hundpromenaden imorse:-) Finns massor kvar, så imorgon åker stora påsen med i fickan.

  


Sambon och jag har tagit tag i våra liv. Nu äts det GI och vi tränar friskt båda två. Jag rör på mig tillräckligt egentligen, med hästar och hundar, men behöver jobba lite på mitt flås. Känns kul och bra!


  

Mina älskade pojkar. Till vänster "Bigaffe".

 

 

  

Och så en liten bild på soluppgången jag upplevde som hastigast i söndagsmorse. Kan tillägga att solen var som bortblåst så fort den kom över horisonten!

 

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards