Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Chrissie - 19 november 2009 19:17

Jaha, så lider den här dagen snart mot sitt slut. Sjukgymnastiken var precis lika skön som alltid, förutom akupunkturen i ansiktet. Aj!! När jag kom hem hade "husläkaren" ringt och jag är remitterad till oralkirurgiska kliniken vid Falu lasarett. Så vi får väl se vad de säger och gör.

Fick svar på MR också!!SkrikandesSkrikandes Nästa gång någonting händer mig, ska jag uppsöka en veterinär istället för läkare!

Det visade sig nu att de tagit MR-bilder på halsryggen!!!! MUTTER!!! Det var ju liksom BRÖSTRYGGEN som skulle kollas!!!! Ja, vad säger man?!


Hann ialla fall rida i regnet:-) Känns verkligen som jag börjat hitta de rätta knapparna på Tritla. Eller som sagt, poletten kanske har trillat ner hos mig, att rida 4gångare. Hur som helst så känns det riktigt, riktigt bra nu, och kul har vi!! Drómi och jag känner ju varandra utan och innan, men han går bra ungefär varannan gång:-) Han är lite för bekväm och ligger på lite för mycket. Dock känns han mycket mycket bättre sedan jag tog bort nosgrimman. Vet inte om det har någon betydelse, eller om det är placeboeffekt för mig. Men det spelar egentligen ingen roll, så länge det känns bra:-)


Har ont i halsen och fått torrhosta och känner mig som om en långtradare kört över mig. Hoppas det är övergående. Får bli en Whisky innan sänggåendet.


Glömde ju nämna nåt om vovvarna - de har bara varit så himlans duktiga idag!:-)

Av Chrissie - 19 november 2009 08:25

Jaha, så har sotaren varit här:-) Allting såg bra ut och inte kunde han se att vi eldar lite onyttigheter i braskaminen inte;-) Hästarna ute och jag ska alldeles strax iväg på sjukgymnastik. *Gäsp*

Även fast jag är morgonpigg, så känns det inte helt lockande att kliva upp när det är kolsvart ute. Skulle absolut inte ha något emot midnattssol året om.

Andra dygnet på raken som lillskiten hållit sig till att göra alla sina behov utomhus! Nästan värt att fira.Skrattande

Igår var jag dessutom ENORMT duktig och tog back up på allt jag har på datorn!!:-)


Sambon jobbar hemma idag, för det verkar som att ett tryne håller på att växa ut;-) Nejdå, men en vanlig bondförkylning verkar ha drabbat honom.

Nix, dags att bege sig - sen hem och rida!! Hoppas jag hinner innan regnet.


//



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards