Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Chrissie - 27 november 2009 16:14

Två hundar som ligger utslagna på vardagsrumsgolvet efter långpromenad och en massa lek och bus!:-) Så kul när man tar en genväg genom hagen, för Tritla vill liksom vara med och leka med hundarna!! 


Har fixat klart det mesta pappersjobbet, och till och med skrivbordet blev tomt när jag var klar!! Äntligen!

Nackspärren känns inte alls något vidare, men det som inte dödar, det härdar.


Sen är det ju fredag så då är det dags för lite Dagens:

 

Dagens bästa: Regnfritt.


Dagens sämsta: Egoistiska människor som bara tänker på sig själva.


Dagens mat: Fläskfilé och fetaostgratinerade potatisar.


Dagens citat: " Vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna"


 



Av Chrissie - 27 november 2009 12:11

Alla missions och nöjen (barbackaturer på de två och vovvebus) är avklarade, så nu är det till att ta tag i jobb och allvaret resten utav dagen.


Usch, känner mig lite småhängig faktiskt. Måste vara efter vaccinationerna. Dessutom märkte jag när jag var ute och red, att jag har nackspärr och kan inte vända på huvudet åt vänster. Suck!


Har hittat en unghäst på Island som jag VILL HA!!! Fick bilder och videoklipp och jag är KÄR! Hmm, dags att råna den där banken, för på trisslott vinner man ju inte.

Hmm, får klura på det där..........


//

Av Chrissie - 27 november 2009 08:09

Nu börjar den årliga nervositeten, då man bara går och väntar på om man får skatteåterbäring, eller restskatt.  

*Biter på naglarna*


Idag ska jag försöka hinna med lite ridning, men annars är det mest jobb som står på schemat. Imorgon ska jag iväg till U-a och jobba med L, då det är KATTENS DAG.

Den infaller alltid sista helgen i november. Hoppas på många besökande!


Apropå AH1N1-vaccinet, så känns det i armen som att någon har pucklat på min muskel med ett knogjärn.


Släppte ut hästarna och var så glad att de skulle slippa allt vad täcken heter, eftersom inget regn utlovats idag. Jo, jo....Alldeles nyss så öppnade sig himlen igen och det smattrar som bara den på alla fönsterrutor. Vad säger man?


Dags att ta tag i dagen!!


//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards