Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Chrissie - 28 november 2009 21:59

Åkte till U-a imorse och deltog med företaget hos en zooaffär på Kattens Dag. Kattens dag är framför allt till för att höja kattens status genom kunskap och respekt.

Ett bra initiativ som funnits i några år nu och blir större och större.


Efter totalt 40 mil i bilen och lite träsmak därbak, så var det bara hem och snabbt svida om för att gå på Cassels och se/lyssna på Mark Levengood!!


  


Det var verkligen länge sedan jag skrattade så mycket! Tårarna sprutade!!

Men det som fascinerar så mycket med Mark, är att han bakom all humor och skämtfulla barndomsminnen, alltid har en allvarsam tanke som får oss alla att tänka efter, inte bara en gång, utan två!



Annars har jag ännu trotsat allt vad JULHYSTERI heter! Inte en adventsljusstake så långt ögat når i vårat hus än! Nåja, imorgon lär jag väl behöva kasta upp någon ljusstake, men inte en sekund i förväg;-) Men å andra sidan, om varenda släkting, när och kär gått och dött lagom till jul , så är inte julen mer förknippat med sorg än med glädje. Så nu vet ni varför jag o g i l l a r julen!

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards