Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Chrissie - 1 november 2009 14:03

Lillskiten har tappat sin första incisiv idag!:-)


Har varit på en liten kort shoppingrunda med sambo och införskaffat en ny golvlampa till vardagsrummet. Den gamla IKEA-lampan fick gå till de sälla jaktmarkerna. Vovvarna fick en ny leksakskorg också - som är fylld med råge:-P


Inatt vaknade jag av att råbocken stod och skrek som en annan tok! Jäklar vilka röstresurser de har när de sätter den sidan till.


Tittade på min blogg vad som hände för 1 år sedan. Jösses, kallt och massa snö...och ingen Tritla i hagen:-/ Nu har jag haft henne i 6-7 månader och är fortfarande enormt tacksam Å, L och S som alla hjälpte mig med med D2 och att T blev min:-) Mina små "mini-isisiar" är min lycka!





Av Chrissie - 1 november 2009 10:48

Var kallt imorse när jag fodrade hästarna. Sen gick jag och lade mig igen en stund och vaknade upp till världens dimma!

Har inte bestämt än vad som står på dagens agenda. Skönt. På eftermiddagen är det skola för Bangsi och husse igen.


Kan man ha det skönare?

  




  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards