Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Chrissie - 6 november 2009 16:39

Inte blöt i den bemärkelsen att jag gått i barskåpet och "tutat", utan för att hela dagen har spenderats utomhus i snö, regn och blask!

Skulle varit iväg till Bangsi´s ex mamma idag, men tyvärr är det ju så att dagarna blir kortare och kortare, och jag var bara tvungen att hinna rida idag. Hästarna har ju fått vila eftersom skorna tappats.

Det var helt underbart att vara tillbaka på hästryggen, trots vädret! Min vinteroverall gick att vrida ur när jag kom in. Tänk att ridturer kan göra en så lycklig??!! Silikonsulorna som hästarna fått denna gång, måste bara vara Gud´s gåva till oss ryttare!??! Inte en stylta så långt ögat når!!


Har nyss kommit tillbaka in efter en rejäl promenad i skogen med vovvarna. Nu är de förpassade till tvättstugan en stund. Snacka om förbrukningsvara på handdukar när vädret är så här. Blir minst lika lycklig av att se vovvarna härja och busa runt för allt vad de förmår, som att sitta på hästryggen. Den mesta träningen av lillskiten går jättebra - det är i princip inkallningen som inte riktigt funkar. Varför komma när matte eller husse ropar, när det finns miljoner andra saker i naturen som är betydligt roligare? Bara att träna på!


Ikväll ska jag ägna mig åt manikyr och ä n t l i g e n bygga lite naglar. Tänk, jag som jobbar hemifrån, har inte haft tid till det!Förvånad


Får ont i magen när det BARA är den 6 november och alla börjar hysteriskt prata jul! Hualigen!! Snart ska väl folk börja julpynta på Midsommardagen?!!??


Over and out!

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards