Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 30 december 2008

Av Chrissie - 30 december 2008 22:25

Sambon och jag sitter som två dävna nördar i varsin soffa med varsin laptop. Han surfar på bilar, och jag på kattungar;-). Nej då, vi har inte tråkigt, men  är bara trötta efter en städdag. Har pratat lite i telefonen med min vän P också:-)

Det är bokstavligt talat SNORkallt ute. Inatt får pållarna vara ute, lite så här lugnet före stormen. Ska försöka hinna med ridsvängar på förmiddagen imorgon, för sen får de stå inne tills dygnet är över. Har byggt på deras bäddar massor idag, med torv och spån.

Dags för lite sömn tror jag. Bara skit på tv:n och inga kattungar som faller mig i smaken;-)

Natti, natti!

Av Chrissie - 30 december 2008 16:03

Paus i storstädandet.... Inte så mycket kvar nu, så nu ser man ljuset i tunneln:-) Efter mycket pysslande och funderande lyckades vi få till det med bord och stolar så vi får plats i köket imorgon. Skönt!

Lääääääängtar efter att få krypa ner i ett varmt bad när jag är klar!


Av Chrissie - 30 december 2008 08:13

Nu är alla nyinförskaffade skåpsluckehandtag på plats:-) Blev ett upplyft för köket.

Trött är jag också....

Fick ta in hästarna vid midnatt och då hade de fortfarande inte ätit sin kvällsmat:-(

D2 har tyvärr börjat stressa upp D1 när det smäller. Jag tycker själv om fyrverkerier på tolvslaget på Nyårsafton, men förstår inte det eviga smällandet i veckor före och efter. Inatt har de fått "poppat" med radion på, så får se hur mycket nerver som ligger utanpå idag.

Jobbigt!.


Idag ska det städas och inhandlas mat. Champagnen ligger på kylning. Nu är det bara "aktiviteterna" som ska färdigställas..;-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards