Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 27 december 2008

Av Chrissie - 27 december 2008 11:54

ja, så gjorde jag misstaget att dricka lite "riktigt" kaffe igårkväll, vilket jag

I N T E skulle gjort!! Inte sovit en blund och haft myror i hela kroppen. Kröp upp och fodrade hästarna och sen tillbaka till sängen. Har säkert lyckats sova  totalt 1 timme på hela natten.

Idag blir det en klockren "sunkardag" på sofflocket som en annan Kronblom, med laptopen i knäet. Undrar om det är någon bra lördagsfilm?

Imorgon blir det eventuellt en tur till Västerås och IKEA, samt att en gammal vän kommer på besök, vi har inte setts på år och dar:-) Ska bli roligt!!

Bäst att jag hunnit sova ut tills dess!




OK

Av Chrissie - 27 december 2008 00:24

Här är den utlovade bilden med ALLA gångarterna på EN och samma gång! *fniss*. Skyller på fotografen som faktiskt tog bilden precis i ett ögonblick när D2 gjorde ett "tappa-balansen" steg.... Men visst  blev bilden ett riktigt skolexempel på hur det

I N T E ska se ut;-)

(PS. kan meddela att han gick bättre på turen innan bilden togs)


Har nu varit hos vänner och ätit mycket god mat, druckit vin, spelat sällskapsspel och Wii....(vill ha). Gjorde "Knock-out" i boxningen vid första försöket).

Pållarna har fått lite nattamat inne inatt. Tror jag fick några pluspoäng utav dem:-). Nu ska jag bädda ner mig och i drömmarnas land planera Nyårsmiddag.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards