Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 22 december 2008

Av Chrissie - 22 december 2008 16:24

Skulle bara ha lite nödvändiga basvaror, men ack vad jag ångrade mig så fort jag klev innanför dörren. Kan folk inte bara dra sin kundvagn åt sidan när man stöter på bekanta? Måste man tvärstanna mitt i gångarna?

Körkort på kundvagn? Mitträcke och högerregel? Olagligt att stanna?

Nu har jag äntligen anlänt hemmets lugna vrå igen. Måste citera G; oh så mycket skönare det är ensam på hästryggen i skogen!:-)


Av Chrissie - 22 december 2008 14:25

Ridturer över stock och sten och i en massa snö! Härligt!

Blev helt betagen själv när jag kom tillbaka och såg hur BÅDA hästarna för en gångs skulle lyft ryggen riktigt ordentligt! Måste ju betyda någonting bra?:-) Själv blev jag också helt slut - även det måste betyda något bra va?

Nu sitter jag här helt slut och tittar på solnedgången. Inte ofta man ser den nuförtiden. Underbart!

Av Chrissie - 22 december 2008 08:13

Fast mitt huvud känns inte tungt;-)

Måndag och jag inte behöver åka 20 mil till jobbet! Tjoojooo, vilken lyx!:-)

Kan sitta här i mysbyxor och bara vänta på att sambon skall vakna. Han har lovat mig risgrynsgrötsfrukost!! Mumma! O M jag inte hinner hungra ihjäl innan han behagar ge ifrån sig ett livstecken.

Blåser ute:-(, men SMHI har lovat sol, så längtar tills det blir ljust så jag kan ut och rida. F r o m idag så går vi bara emot ljusare tider!!! Ca 5 månader kvar - sen är det sommar!!! Nedräkning påbörjad!


På tal om inlägget angående "tomten finns inte"...Är det så här renarna börjar lysa innan de brinner upp? ;-)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards