Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Chrissie - 7 december 2008 10:01

Har fodrat och släppt ut pållarna, mockat och fyllt hö för flera dagar. Gått långpromenad med hunden, kollat råttfällor och fixat i ordning fågelbordet.


DÅ.....får man väl gå in och väcka sambo va, och be om lite frukost????


Snart blir jag väl bannad från Bloggagratis, men...........det SNÖAR fortfarande! G, give me that story about the snow!!

Av Chrissie - 7 december 2008 00:19

Nu har vi skottat snö för fjärde gången idag, varit sociala över några glas vin och en god drink:-) Hästarna fick lite nattamat, så jag slipper kliva upp i ottan. För "skaka tråd" måste göras även imorgon bitti.

Har så jäkla ont i fot och armbåge att det skulle behövas m i n s t 10 drinkar till för att man kanske skulle glömma smärtan för en stund. Fast då skulle man väl få huvudvärk istället!

Nä, nu skriker sängen på mig. När man gått och blivit så här gammal, måste man krypa till sängs i tid. Man kan ju alltid skylla på det i alla fall!

Nu är det andra advent, fast tända ljuset får vänta tills jag somnat...och vaknat....

Natti natti!:-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards