Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Chrissie - 17 december 2008 13:09

Nu har jag varit duktig och äntligen skrivit ner ALLT till kära Alina Systems.

Man får ju liksom aldrig prata med den man önskar, utan alla hänvisar vidare till personer som man undrar om de ens existerar.

Så nu är låååååååångt brev skrivet OCH skickat. Får se vad de tänker göra, för brev och anmälan till Allmänna Reklamationsnämnden ligger bara och väntar.

Fortsättning följer!

Av Chrissie - 17 december 2008 12:20

   Det regnar.....

       Det kommer snöflingor....

           Det blåser......................

              Det gör ont i armbågen.........

                   Det gör ont i foten.............

                      Det är snart mörkt................


.......ÄNDÅ har jag trotsat allt och varit ute på 2 härliga ridturer.........


                                     TJOOOOHOOOOOOOO


                                         *stor glad gubbe*

Av Chrissie - 17 december 2008 07:39

Säsongsavslutning på Deadliest Catch igårkväll. *snyft* Vad ska jag nu göra på tisdagskvällarna. Har ju varit dagens höjdpunkt juh. *skratt*


Just nu är jag bara trött och går och väntar på lite dagsljus och att det på söndag äntligen vänder. Då kommer vi bara att gå emot ljusare tider!!!!

 Köpte lite saffran igår, så funderar på; Ska jag vara sådär äckligt julig och baka saffransbröd, eller ska jag göra en saffransrisotto istället?


Nee, dags att gå och väcka och fodra pållar nu........

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards