Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 18 december 2009

Bästa jobbet!!

Av Chrissie - 18 december 2009 18:36

Kan ju kanske låta lite väl "egoistiskt", men måste säga att .....vi är så himla bra!:-)

Vilket flyt vi haft på jobbet idag, massor att göra, men HUR KUL som helst!! Synd bara att det går alltför fort. Hinner ju knappt med att vara social och trevlig emot kollegor!!

Valde att åka tåg idag, men fy satan, bokstavligt talat, vad kallt det var att stå och vänta på det!


  


"Min" goa lilla pussunge Minna, 4 månader, hade varit och shoppat åt mig:-)

Så snyggt armband!!!!! Syns nog inte att det är lila stenar i det, men det är det!

TACK MINNA!! (Även om jag tror att mamma L har haft ett litet finger med i spelet)


 
 
Ingen bild

G.

18 december 2009 18:51

Åh vilket fint armband!! Den lilla tösen verkar ha bra smak ;-) eller...hon kan ju ha överlåtit till mamman att inhandla det, man kan ju inte vara helt säker :-)

 
emelie

emelie

18 december 2009 21:19

Super fint armband!
Trevlig helg =)

http://emeliechristianthilde.blogg.se

 
Ingen bild

L

19 december 2009 10:22

hej vänner!
Håller klart med om att vi e bäst!!!! vilket flyt vi hade igår :-)
Jag blev tok sjuk på kvällen med högfeber så jag däckade redan halv sju, så jag ska snart uppdatera bloggen. ;-)

Tror det var svinsprutan för idag e jag feberfri och hungrig som få :-)

Nä nä Minna handlade helt själv ;-) fast hon fick låna lite pengar då vi inte kommit överens om veckopengen än hihihi
Bamse kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards