Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Chrissie - 11 december 2009 20:52

En fredag som började med några klippningar, efter att ha spenderat natten på soffan då sambon anlände hemmet sent, knökförkyld. Kunde bara inte sova bredvid hostandet och snörvlandet:-P

Hade ju sett fram emot partajande och älskade Björn Rosenström, men självklart visar jag sympati och stannar hemma med min lilla sjukling. Alla vet väl hur förkyld en karl blir :-P

Får helt enkelt lyssna på IDOLfinalen i perferin. Eftersom Tove inte fick vara kvar *snyft*, så får jag väl hålla på Erik av patriotiska själv;-) Enda gången man vågar säga att man är ifrån Knivsta! Hahahaha. Men visst, pojken har en hejdundrades pipa.

  

Det är två vovvar på promenad, jag lovar:-)

 

 

Bangsi fyller 5 månader idag, stora pojken. Tiden går så fort. 5 månader omräknat i människoår, så fyller han 35 månader, dvs är som en trotsig 3-åring:-)


Min kollega har jobbat satan idag och jag är så stolt över henne! TACK!!

Vi ses nästa fredag!!!:-)

Ha en fortsatt trevlig fredag allihopa!


//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards