Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Chrissie - 22 december 2009 22:46

Har typ 100 saker att göra på to-do listan imorgon. Nädå, ingen julhysteri, skulle vara precis lika mycket även om det inte var Julafton dagen efter. Ska försöka börja med ridning, så att man blir lite på bra humör till de andra 99 sakerna som skall uträttas, samt att hovslagaren kommer på eftermiddagen.


Just nu är jag mest trött faktiskt och ska alldeles snart pallra mig till sängen. Lär väl få springa och kissa hela natten (jag och Bangsi liksom ), då jag druckit säkert 2 liter Rooibosthé ikväll. Gott!!


"Det kan aldrig bli senare än Midnatt"

/Okänd

Av Chrissie - 22 december 2009 18:02

Skrev ju tidigare att jag fått en julklapp i förtid utav sambon. Så nu har jag varit iväg på detta...och vad var det nu jag fick?!

Jo, "permanent" ögonfransförlängning.


  


Är jättenöjd och kan nu himla med ögonen;-)

(Får inte ha mascara på mig förens imorgon, så det ser lite "konstigt" ut, då underfransarna är ljusare.)



Blev också bjuden på lunch som intogs på en mycket trevlig italiensk lunchrestaurant. Efter mina nya hårstrån gick vi runt och flanerade i butiker.



Helt enkelt, en mycket lyckad dag och jag är väldigt glad över min julklapp!

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards