Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Chrissie - 23 december 2009 21:19

Fnissar lite, men undrar om hela Sverige sitter och spelar Bingolotto ikväll??? Vem man än har provat ringa till, så har de liksom inte tid.

Själv så tänker jag spara en hobby som sådan tills jag bli pensionär....vilket jag ändå aldrig kommer att bli:-P


99 saker klara...One to go, men det tar jag imorgon!!

*Gäsp*  




Av Chrissie - 23 december 2009 19:42

Borde väl egentligen vänta med ett inlägg en liten stund till, men nu är faktiskt 97 saker på min to-do lista avklarade!!:-) Bygga naglar, ringa en vän och dammsuga, sen jäklar är jag klar och redo att invänta Julafton.


Hann med ridning idag och Drómi var h e l t tossig. Som en Åsa´s Frakkur tror jag närmare bestämt. Fick lägga honom på volt och där fick han galoppera runt, runt ända tills han inte orkade längre. Snacka om ett energiknippe. Tritla har hittat tillbaka till tölten och traven känns riktigt bra nu. Galoppen orkar hon hålla också. Snart har hon en rumpa som Drómi!! Till och med hovis noterade hennes "svällda" rumpa:-) Gött!! Klättring ÄR nyttigt!:-)


Bangsi fick en julklapp idag också, på Posten. Han blev så glad, så glad!!  Och jag fick present också!!!! Tack M (eller snarare F & S)...alldeles på tok för mycket och inte alls nödvändigt. Hjälper så gärna till när jag kan!:-)


Och stort tack för brev också!! You know who you are!!!

Ett 56 sidor långt brev!!!!!!!!!!!!! I´m in heaven! Nu jäklar ska det skrivas så pappret brinner och pennan ryker! :-)



Hahaha, känns som inlägget blir ett enda långt "Oscars-tal"  där man tackar alla, men nu är ju det här min blogg och då gör jag som jag vill!:-)



Nu önskar jag alla som tittar in här, en riktigt


GOD JUL!!!




Av Chrissie - 23 december 2009 08:20

Tänk vad lite god sömn kan göra!

Klev upp i ottan och har säkert slutfört åtminstone 25 saker på listan:-) Känns riktigt bra faktiskt! Kanske man till och med hinner med att pusta och klä julgranen idag också??!!  

Ska nog fortsätta med frukost och vänta på att solen ska gå upp. Nåja, sol och sol. Lär väl knappast få se någon sol, men det kan åtminstone få bli lite ljusare ute än vad det är nu.

Idag fryser ialla fall inte snoret när man sticker näsan utanför dörren!!:-)

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards