Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Chrissie - 16 december 2009 22:14

Nu börjar ögonen stå lite smått i kors, så ska fundera på refrängen. Riktigt kallt ute nu! Känns än mer skönt då att ha hästarna på fri tillgång:-) Inga vintertäcken här inte...nu får de äta sig varma istället!  


Inatt kommer sambon hem. Nu har han varit borta 3 veckor på rad, så ska bli trevligt att få ha honom hemma lite nu! Gissa om jag ska sätta honom på att skotta snö (det jag inte orkade med igår).


Veckan kan ju inte bli bättre...snö, kallt (ja bättre än regn och mörker) och Bonde söker... maraton:-) Kvällarna är räddade *skrattar*.


Tjolahopp!!


//

Av Chrissie - 16 december 2009 16:09

Man kan ju inte klaga på att man inte får i sig friskluft eller dagsljus ialla fall. Klev utanför dörren 8 imorse och sånär som på en timmes fikapaus, så har jag varit utomhus tills nu.

Ridning med H som var skojigare än skojigast! Hästarna var verkligen så pigga och alerta!! Supermysig ridtur på ä n n u en ny runda:-)

Har varit mycket bus med vovvarna i snön! Så de njuter av att få busa och härja runt!

Ska ta mig ett STORT glas julmust och andas en liten stund innan dammsugaren och jag ska ta en.....mazurka. (Snart har jag väl gått igenom alla danser va?)


Imorgon så ska jag ånyo försöka mig på en egodag. Brukar ju sällan lyckas få till det, men ska åtminstone göra ett tappert försök!


På Nyhetsirritationsfronten; Mest på att när politiker debatterar, så hånskrattar de åt varandra!!! Det är väl det värsta som finns när folk hånskrattar!!???!! Nä, även som politiker så m å s t e man acceptera att folk tycker olika. Bort med smutskastningen och .....hånskrattandet! Jan Björklund är värst utav dem alla!!!!

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards