Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Chrissie - 9 december 2009 13:30

Klev upp tidigt och har tagit tag i massor med saker. Bl a så är "hjorthägnet" klart, så nu kan det få komma hur mycket snö som helst!;-)

Varit ute på ordentlig ridtur med H - lika skitkul som alltid!! Byggde några små naturhinder och hittade H´s gamla volt, som vi "red upp igen". Idag tyckte nog hästarna också att det var superskoj - det märktes liksom på dem!:-)


Nu är nöjet avklarat, så det blir till att jobba resten utav dagen. Himlans vad fort månaderna går. Bokföring - here we come!

Ska nog packa ihop lite hö och ta en långsväng med hundarna innan det blir becksvart.


Sen ska jag laga lite god mat och mysa upp med hundarna i soffan och titta på Bonde söker...

Bangsi har tappat maaaaasssssor med tänder nu - eller rättare sagt, matte sliter bort dem när de är lösa. Tur att han är världens snällaste. Inte mycket till protester!


Hmm, om jag skulle slita mig ifrån inlägget nu då, och ta tag i allt, så jag hinner.......

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards