Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Chrissie - 31 oktober 2009 19:45

Innan vi åkte iväg på Skoterns Dag till Mora, så tog vi alla djuren på en tur:-) Bangsi måste ju träna på att vara runt hästarna. Tyvärr när jag kom ut i hagen så hade Tritla tappsko...IGEN! Tur att hovis kommer nästa vecka! Så istället för ridning, så fick hon ialla fall följa med som handhäst.


  


  


Nu har jag införskaffat total mundering inför kommande snö och skotersäsong. Bara självaste skotern som fattas.

Men åh vilka sköna täckbyxor jag köpte! Skoterbyxor är förstärkta med stjärtlappar....Helt underbart...Undrar om det går att rida i dem??!!


Nu middag med goda vänner!


//

Av Chrissie - 31 oktober 2009 19:00

Även fast jag absolut inte är någon anhängare utav amerikanskt Halloweenfirande, så kan jag bara inte motstå att lägga ut den här bilden som jag fick utav Bangsi´s pappa Teddy´s matte. Det är en utav hennes hundar som är modellen! (se länk: Pernillas pojkar)

Så himla cool bild! Beardisar äger, beardisar regerar:-)


  



Av Chrissie - 31 oktober 2009 08:06


Har FETA hästar!!!  Tungan ute


  

Av Chrissie - 31 oktober 2009 08:01

Det GÅR att lära gamla hundar att sitta. Det har jag blivit varse om nu!

Har under Neo´s nästan 10-åriga liv försökt med otaliga aktivitetsbollar och leksaker, men han har alltid visat sig "rädd" för dem. Tycker att godisar låter för mycket emot hårdplasten och när det rullar på golvet.

Nåväl, nu införskaffade jag mig en ny, för att träna Bangsi i tid, så han ska tycka att det är ett kul sätt att få godisar på.


  


Fyllde bollen med valpmat!


Jaha, och vem rullade runt på bollen halva kvällen och åt upp ALLT?!! Neo såklart. Bangsi tyckte ju att den var otäck!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards