Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Chrissie - 5 oktober 2009 19:37

  


Det är så här man gör när man vill slippa gå hundpromenader;-)

Sätter ett koppel i storebrors mun, sen går det i full fart:-)

Av Chrissie - 5 oktober 2009 19:35

  

Av Chrissie - 5 oktober 2009 17:00


Inte för att det varit varmt i eftermiddag, men det har i alla fall varit soligt. Efter barbackaturer i skogen, lade jag mig i hästhagen och försökte få till någon form utav bilder.


  


  

Av Chrissie - 5 oktober 2009 11:37

Ett mission avklarat....OCH....matte är blöt, minst lika blöt som Bangsi.Tungan ute Han var en liten studsboll i badkaret, men inte för att han var rädd, utan snarare bara för att han är envis och vill visa vem som bestämmer;-)

Däremot var fönen fruktansvärt otäck, men efter lite godis och uppmuntrande ord, så gick det bra.


  

En blöt liten kille

 

  

En torrare kille, ligger på uppvärmning;-)


Av Chrissie - 5 oktober 2009 10:09

Idag blir det djurvård, både som arbete och som hobby!


Ska bada lilla "Duracell", vilket ska bli otroligt spännande. Vem kommer att bli blötast? Om jag får gissa, så tror jag att det blir matteTungan ute. 12 veckors vaccinationen gick jättebra, han märkte det inte ens.

Kommer kanske nån bild på.......en blöt matte när badet är avklarat;-)


Ska börja med ridning. Idag ska det blir skojridning till 100%. Måste ju hålla motivationen uppe, för oss allihopa. Tror till och med att jag kör på barbacka faktiskt!

Förhoppningsvis är det ingen jägare som tar mig för att vara ett vildsvin i skogen!


Nä, nu ringer jobbtelefonen....


//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards