Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Chrissie - 23 oktober 2009 19:29

Idag har jag nog pratat mer i telefonen än vad jag vanligtvis gör på en vecka;-)

Telefonen har gått varm och mitt öra är överhettat.Skrattande Men mycket har avhandlats och mycket har blivit gjort!!

3 timmars ridning gjorde jag också...och gjorde som Sonja (Tack för påminnelsen Sonja) - "vara här och nu"! Så trots att mina fötter blev en aningens kalla, så var ridningen både kul och givande.


Imorse fick jag älgbensleverans! Neo har aldrig varit speciellt förtjust i älgben, men Bangsi blev helt tossig av lycka! Och eftersom Bangsi tyckte om benen, så blev ju Neo liksom "tvungen" att gilla dem också. De har gnagit och gnagit precis hela dagen!! Ja, förutom avbrott för rastning då, fast de har motvilligt lämnat ifrån sig benen.


  

Benet var så stort, så matte fick sköta transporten utav det, när lillskiten ville byta miljö.


  

"Duracell" har fått träna på att ha sin första tofs idag!



Sambon kom hem med en sportBH till mig idag!!! Jag hade sett en som jag längtat efter LÄNGE....och nu fick jag den!! Ridturerna kommer att bli rena ´ridning på små puffiga ljusblåa moln framöver!!´


FREDAGSMYS

//

Av Chrissie - 23 oktober 2009 09:14

Känns som det är måndag, fredag hela tiden, och vad dagarna däremellan tar vägen har jag ingen som helst aning om. Det ruggiga vädret fortsätter, men måste rida lite idag också, då det är älgjakt i helgen och då håller jag mig gärna ifrån skog och mark.

Klev upp tidigt för att jag skulle vara på sjukgymnastik kl 8 (trodde jag). Det visade sig att vi ändrat tiden och jag ska inte vara där förens kl 13. Bäddade ner mig ytterligar 30 minuter i sängen och DET var skönt! Bangsi kom och höll mig sällskap och genererade lite värme. Goshunden! Vad han växer!! Han är ju snart stora killen! Imorgon är det 15 veckors kalas:-)


Låg inatt och funderade (drömde) om vad jag skulle laga för god fredagsmiddag, men sen när jag vaknade var ideérna som bortblåsta. Hoppas på att komma på vad det var, för jag minns att det var gott:-)


Dagens bästa: Ridning, vovvemys.....och förhoppningsvis en god fredagsmiddag;-)


Dagens sämsta: Skitgråmulet väder och f o r t f a r a n d e halsont.


Dagens tanke: Bekräftelse finner du inte genom andra, utan genom dig själv.


Dagens arbete: Papper, papper, papper, löneutbetalningar och mer papper.


"Solen är bra till mycket, men den duger inte att göra korv av"



//










Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards