Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Chrissie - 27 oktober 2009 17:31

Tänk att man har fått se blå himmel och sol idag! Tyvärr hann jag inte att rida, men tror hästarna haft det ganska bra i ljuset! De har legat ner och sovit i hagen, vilket de inte gjort en enda gång under skitvädret. Inatt ska de äntligen få vara ute för första gången på .....evigheter, känns det som.

 Det var jätteskönt hos sjukgymnasten idag, då jag fick ligga på värme och slappna utav länge och jag har också fått tillbaka lite mer rörlighet i armen. Så peppar, peppar....Nu kanske det äntligen vänder, även fast det tagit tid!

Resten utav dagen har spenderats med vovvar och jobb:-)

Imorgon ska det bli hästar för hela slanten, sen packning inför lite arbete på plats i stora staden.


Nu ska jag ta mig i kragen och återgå till brevskrivandet. Som vanligt nuförtiden så ligger jag efter:-/ Hinner säkert plita ner några rader innan mat och House:-)


Over and out from the yellow house!

//

Av Chrissie - 27 oktober 2009 07:47

Dimmig tisdagsmorgon, men har vi tur kanske, kanske vi skulle få se en skymt utav solen till eftermiddagen. Tror på det när jag ser den. Fast faktum är jag just nu ser ett litet hål av blå himmel norrut. Härligt!

Husse klev upp tidigare än i ottan för att bege sig mot hufvudstaden och någon kurs? Konferens? Möte? Vad vet jag. Själv somnade jag glatt om och fick en liten puppis i sängen som snusade varmt i armhålan. Stackarn!;-)

Mysigt var det ialla fall! Tyvärr fick jag störa oss båda, genom att gå upp och släppa ut och fodra pållarna. Alla vill ha sitt! Själv har jag givit mig själv 20 minuters slötid, innan det är dags för promis och senare sjukgymnastik och en del pappersjobb. Jag önskar mig fler än 24 timmar på ett dygn, kan man inte få det?!


"Man vet att det var måndag om man vaknar upp och det är tisdag"

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards