Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Chrissie - 11 oktober 2009 18:27

I förmiddags fick jag se de första snöflingorna. De var inte så många och övergick relativt snabbt i regn.

 Men ändå!Skrikandes

Har styckat lamm idag, på beskostnad av ajaj i fingrar och fingertoppar.

 L: Jag vet.....glömde ju handskarna:-(

Men nu har vi ett stort och fint lamm i frysen...Gott!!


Hann precis plocka in hästarna innan ösregnet började nyss. Det är verkligen inget varmt regn som faller och så länge hästarna kommer springandes när jag ropar,

 så v e t jag att de vill in:-) Praktiskt!



Nu är brasan tänd och det blir söndagsmys!

//


Ps! Ok, jag har en otroligt duktig valp, som fattar principen att man gör sina behov utomhus....MEN??!!

      Hur gör man nu för att valpen ska fatta att man INTE bara behöver rasta på tomten, utan att man faktiskt

       kan göra det ute på en promenad också??!!! Tungan ute

       Träning, träning!! Pust!:-) Goa vovvarna!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards