Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Chrissie - 10 oktober 2009 22:47

Vanligtvis kan ju en lördag starta klar, för att närmare kvällen bli dimmig;-), men här var minsann dimman tjock som grädde imorse. För att inte tala om hur kallt det var!

Väntade tills den hade lättat och begav mig sedan ut på två riktigt suveräna ridsvängar. Red Drómi i tempoväxlingar tölt!!!!!!!! Han som inte har några olika tempon!;-) Gissa om ryttare kom hem med stort leende på läpparna?!

Tyvärr tror jag att jag (miss)lyckats och fått Tritla lite travtaktig....Men på hemvägen, efter en riktigt ösig tur i skogen, så lyckades jag (eller snarare Tritla) att vara taktren igen:-) Allt i vinteroverall! Sköööönt!


Förutom detta, lyckades jag kliva i hundbajs inatt....Mindre kul! Och sen har vi varit iväg och firat lite gott folk som fyllt ett år äldre.


Kvällen spenderades med Tacos och filmen "Män som hatar kvinnor".

Nu ska vi försöka få vovvarna att lugna ner sig efter en stunds rejält busande, innan sänggående.


Just ja, tog Bangsi på en promenad idag, utan husse och Neo. Han var jätteduktig!! Helt plötsligt när Neo inte fanns i närheten så fick han hörseln tillbaka!!!;-) Ett mirakel!!

(Well, well, hörseln försvann ju naturligtvis när vi kom hem igen).


//Night night!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards