Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Chrissie - 28 oktober 2010 22:00

Hmm, när nu inte stickning var något för mig, är frågan om jag kanske ska börja samla på glasspinnar, klippa fyrkanter av mjölkpaket, eller räkna kvistar i takpanelen? Galen, på väg mot galenskap!!! :-P


Vad skönt det vore att vara katt just nu. Bara slappa och ha det skönt, utan att bry sig om någonting alls:-)

  


  

  

Två beardisar (Ludde och Bangsi) som ....ja...frågan är vad de egentligen pysslar med.

Bangsi har varit med R-M och Ludde på friluftsdag idag och gått 15 km, tillsammans med 48 barn! Mysigt!! En trött Bangsi har vi här ikväll:-)



Av Chrissie - 28 oktober 2010 12:44

Har alltid haft någon jäkla fin bild i mitt huvud, att sitta i en gungstol framför en brasa i kaminen och sticka. Som en farmor Anka-illusion. Sådär riktigt mysigt. Katten ligger och spinner i knäet, brasan knastrar och man mår bara sådär himla bra!!


Foten i ett jävla stort paket och känns ungefär som...om jag skulle ha en skruv i foten. Vaknade imorse och hade ett fetstort munsår som gör ont och jag känner mig äckligare än äckligast. Rejäl PMS-svacka...


Och då.....


Tror jag i min dumma lilla värld att jag ska kunna ge mig på att sticka.

Har nu gjort 3 varv och sambon ska vara glad att han inte är hemma. För hade det funnits någon i min närhet, hade dem/de nog fått en sticka genom huvudet, eller något sådant!

Nu gör jag fasiken en brasa i kaminen och KASTAR in stickningen där .....ALDRIG MER!!

Hela min världsbild om den mysiga farmor Anka, med stickning och gungstol är förstörd!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards