Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Chrissie - 1 oktober 2010 22:12

Ett städat hem, friska vovvar, busig kisse och världens bästa pållar och en sambo som gjort mat, tänt brasa i kaminen och serverat vinet.......... Kan livet bli bättre?!?

(Klart att det kan, men det låtsas jag inte om;-P )


  

  



Av Chrissie - 1 oktober 2010 09:20

"Bara" ca 6 månader kvar nu innan det är vår igen! Längtar redan!


Helt otroligt men Bangsi´s mage klarade en hel skål med kattungemat och han är bra i magen fortfarande! Har en riktigt tuff kattunge, som nu upptäcker hemmet med två nyfikna beardisar hack i häl. Som fastväxta i rumpan på den lille:-) Nu lyser vallningsinstinkten igenom;-D


-2 grader imorse, men har stigit till någon enstaka plusgrad nu och solen lyser för fullt! Får väl motvilligt erkänna att det är en fin höstdag och jag blir galen av förkylningen som inte vill bryta ut, utan bara ligger om mol.


På måndag blir det äntligen Stockholmsbesök och ska få träffa fotortoped. Får se vad han säger om min lilla tossing - om jag inte tagit yxan och huggit av den tills dess;-P


Ha en bra fredag!

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards