Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Chrissie - 21 oktober 2010 20:43


                     



       GOTT!!     

Av Chrissie - 21 oktober 2010 18:40

Har varit strömavbrott till och från nästan hela dagen och tänkte då i min enfald att jag kan passa på att blogga lite då. Hmm, javisst...Men internet funkar ju inte då! Pucko jag!!! Nu är ialla fall strömmen tillbaka, men vem vet hur länge.

Har blivit febrig igen och ont i kroppen, så har mest slöat idag. Hade tänkt åka till R-M som fyller år idag!! GRATTIS TILL DIG!!!! Men jag somnade på soffan och kände mig bläää när jag vaknade.

Här är förmiddagen i lite bilder:

 

  

Bangsi gillar verkligen att tvätta misse, och misse gillar att bli tvättad.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Min Älskade Guldsnopp myser i solen

 

  

Härligt med fri tillgång!

 

 

Skrauti myser i morgonsolen

 

  

Vovvarna stannar upp en sekund på busrunda i skogen.

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så här såg det ut på fönstret imorse. -8,7 grader kallt!

 

  

Pjakkur älskar verkligen att ligga framför brasan.

 

Av Chrissie - 21 oktober 2010 15:30

Tänk vad dyrt det kan bli när jag sitter med foten i soffan i 6 veckor, när jag shoppat satan idag, efter en hängig dag med feber...... :-P


Detta har beställts:


    

En Didriksonjacka och ett par Merrallkängor som funkar ner till -40 C.


Rustad för vinter med andra ord!!!


Men en sån här vill jag JÄTTEGÄRNA ha, men får nog hålla i plånboken lite:

  

En jump in-dress. Tänk vad mysigt efter en kylig dag ute, eller efter ett dopp i utekaret? :-D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards