Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Chrissie - 4 oktober 2010 22:47

  

Av Chrissie - 4 oktober 2010 21:41

Heldag idag. Förbi jobbet - härligt att träffa alla. Träffat kollega på en snabbfika - skitskoj...och sen vidare till Stockholm och podopediklinik.


Jaha, det första läkaren säger är att kalla läkarna jag träffat tidigare för idioter. Frakturen kommer aldrig att läka utav sig själv, utan den blir bara större och större för varje gång jag röntgat den. Så den MÅSTE opereras. Så om knappt en månad är det dags, sen 6-12 (!!!!!!!!) veckor på kryckor!!!:-( Eftersom jag gått så länge med frakturen, kan det ta extra lång tid att läka.......


  


Tusen miljoners TACK Fam. Gomersson, för att våra fyrbenta älsklingar fått blivit mer än ompysslade hos er!!! Nu sussar de gott!

Vi försöker aktivera en liten annan fyrbent krabat så gott det går nu, för att vi ska få lite sömn inatt :-)


Imorgon är det sista gången på rallylydnadskursen och vi ska ha en "tävling". Hade tänkt att gå fortsättningskurs direkt efter, men är ju ingen idé att slänga ut tusenlappar när jag bara kan vara med 2 ggr innan op:en:-(

Nåja, kan ju bara hoppas att 2011 blir MITT år!!!!!


//


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards