Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Chrissie - 12 oktober 2010 22:54

Tänk vad lite envishet och Alvedon kan göra:-)

Hann med att njuta av solen och rida en sväng på kvällskvisten. Vi blev dock avvisade från skogsvägen pga älgjakten!:-/ Så det blir väl till att rida på riksvägen hädanefter.......  


Båda vovvarna har fått sig en omgång också. Ja, pälsvård och sånt där. På torsdag är det som sagt var dags för HD-rtg!! *Nervös*


Blir mest tokig på att ha lock för öronen. Hör mindre än vanligt!! Däremot kollade vi på en film ikväll; "Mary and Max", och jag tog mig i kragen och plockade fram glasögonen...och shit pommes....Vad bra jag såg!!!! :-D

Dessutom får filmen högsta betyg utav mig! Precis en film i min smak. En tragikomisk leranimerad film med eftertänksamma budskap!!


Dags att preppa näsan och huvudet, så man får en natts sömn. Imorgon är en ny dag......

//



Av Chrissie - 12 oktober 2010 11:09

Fy tusan vad synd det var om mig igår. Sjukare än en karl!! Det ni!! Då är det illa:-P

Idag känns det ialla fall som värsta febertoppen är borta och det är hopp om livet igen.

Ska samla ihop lite krafter och ta tag i lite nödvändigt ont och dessutom orka mig utanför dörren och insupa lite solstrålar!!


Tjingeling!


//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards