Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Chrissie - 14 oktober 2010 20:47

Idag har Bangsi, Ludde, Safir och Onyx varit iväg och HD/AD-rtg´s!! Alla plåtarna såg bra ut, så nu är det bara hoppas och hålla tummarna att det verkligen är sant! Självklart så skötte sig ligan alldeles utmärkt och det var också skoj att träffa Anette och Sonja, som tyvärr inte blir så ofta!

Tack R-M och A för skjuts!! Alltid lika trevligt att ses!:-)


  

Av Chrissie - 14 oktober 2010 18:45

Den lilla gulliga krabaten växer så det knakar och blir odrägligare för var dag. Men han är ialla fall jätteduktig att gå på låda och sova på nätterna , tätt intill mitt ansikte. *Mys*

Det är SÅÅÅÅÅ mysigt att vara kattägare igen. Det här har jag längtat många år efter. Han kommer att bli en världsabäst råttjägare!   




  

Av Chrissie - 14 oktober 2010 10:30

Men nu är jag tillbaka.....

 

Igår blev det ridhus med Drómi, Skrauti och H! Alla imponerade, men opartisk som jag alltid är, så blev jag helt paff och imponerad utav Drómi!! Inte ett enda tjafs, utan gjorde allt jag bad om, tempoväxlingar, taktrent, relativt mjuk och vänstergalopp!!! HALLÅ!!! VÄNSTERgalopp!!!!!!:-) Men Skrauti visade absolut upp sin bästa sida han också, och blev mäkta imponerad utav honom också!

Skoj!!!!

Efter ett intensivt pass så släppte vi dem en stund i ridhuset innan vi skulle packa in dem i transporten igen.


           


       


Tro det eller ej, men Tritla stod så snällt och väntade när vi kom tillbaka!

 

En jäkla bra dag trots snor och snörvel!!!

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards