Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 25 december 2010

God Fortsättning!

Av Chrissie - 25 december 2010 10:27

Så var julafton över!:-)

Har varit hängig med feber och ont i kroppen i flera dagar, och inget undantag igår. Orkade ialla fall ta mig till "svärföräldrarna" med sambon och njöt av massor med GOD mat!!!:-D Nånting som är positivt med julen är verkligen all god mat!!!!

Måste ha gjort någonting bra under året med tanke på alla julklappar!!! TACK TACK TACK!!! Snöarmband, skitcoola BHband i "blingbling", duschcreme, nagellack, badbomb, raggsockor, godis, pengar mm. Tillsammans med sambon fick vi en BAKMASKIN (nu blir det nybakat bröd på mornarna;-), gjutjärnsställning med rengöringsgrejer till braskaminen, och en eldkorg som ska stå ute vid badtunnan....:-)

Vovvarna och Pjakkur fick också fina fina julklappar, med leksaker och tuggben!!! De var i paradiset!!!! Och missen busar fortfarande så det står härliga till.


Nu har det blivit juldag och man kan pusta ut, fortsätta smälta maten från gårdagen och bara ta det lugnt.

Längtar redan tills julsakerna får legitimt kastas ut:-) Nu går vi i stormfart mot ljusare tider och ett nytt år fyllt med nya möjligheter!!

Tjingeling!

//


 
 
Annelie

Annelie

25 december 2010 11:50

Tråkigt att du varit sjuk, men du får ta det lugnt idag och vila upp dej. Själv fick jag maginfluensa igår och fick upp hela julbordet... Mindre kul...
Hoppas ni får en bra fortsättning på helgen!

http://www.beardie.bloggplatsen.se

 
Pernilla & pojkarna i Lidhult

Pernilla & pojkarna i Lidhult

25 december 2010 13:29

God fortsättning till er med, och det var inte dåligt med julklappar, men att du är snäll visste vi ju redan, så det är ju inte så konstigt att presenterna drösar in :o)
Här är det underbart väder idag, -10 och SOL, då älskar jag vintern.

http://www.beardieboys.com

 
Ingen bild

G.

25 december 2010 13:47

God fortsättning!! Hoppas du kryar på dig så du orkar ta dig ut en sväng på hästryggen :-)
Stor julkram från oss alla

 
Ingen bild

L

25 december 2010 13:56

men åh slog det till och blev feber och så :-( Trist, men det låter ju som om det vart en lagom mysig jul iaf :-)

Haha ja visst e BH-banden fina? När man väl kommer på vad det är ;-)
Hoppas hoppas du kryar på dig snabbt för snart ses vi :-) :-)
Kram Och GOD FORTSÄTTNING!!!!!

 
Rose-Marie

Rose-Marie

25 december 2010 15:18

Klart att du fick många julklappar så snäll som du är. Hoppas du mår bättre nu. Ha en fortsatt bra helg.

http://www.beardisenludde.se

 
Anette

Anette

26 december 2010 13:16

Klart du skulle ha MASSOR med julklappar för du är ju snällast av alla och det vet ju tomten.
Bakmaskin är toppen... jag har slitit ut en så snart blir det en ny :-).
Sköt om er allihop!!
Kram kram!!

http://www.toppens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards