Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Chrissie - 12 december 2010 20:21

Natten imorgon kommer jag att bylta på mig en massa kläder och troligen lägga mig mitt i hästhagen...


"Lagom till lucia glider jorden in i den mycket aktiva meteorskuren Geminiderna. Med som mest 50–80 meteorer per timme är det en av de vackraste skurarna att skåda under året"


  

(Foto: Johnny Horne/Scanpix)

Av Chrissie - 12 december 2010 18:07

Oh my gosh!!! Jag MÅSTE ha varit hur snäll som helst i år, för nu ikväll kom tomten och hälsade på........HELA vägen ifrån Norge!!!!:-)


  


Kolla in!!! Världens sexigaste outfit - misstänker starkt att sambon kommer att bli extas vareviga dag hädanefter, hahahahahaha!!

Skämt åsido!!! GUD vad jag har önskat och längtat efter en "onepiece"!!!


TUSEN TACK TILL HELA

 

FAMILJEN GOMERSSON!!

 

Ni är för underbara!!

  

Av Chrissie - 12 december 2010 13:42

Vaknade ganska tidigt och avnjöt en frukost med tända ljus i soffan. Sen en liten vovvepromenad, som blev ganska kort pga kylan, - 17 c.

Sen på med massa kläder och ridoverallen. Red först Drómi, sen Skrauti och sist Fröken Svart. Helt underbart!! Sådana här dagar hade det inte gjort något om det funnits åtminstone 2 hästar till att rida:-))))

Har fyllt vatten och städat ihop höhögen och alldeles nyss kommit in i värmen och ett alldeles nystädat hus, som sambon fixat medans jag varit ute och roat mig. Nu gäller en kopp varm choklad och vörtbröd (utan russin såklart) och djurmys med mina lurviga inomhus. Har en katt i knät just nu som gärna vill vara med och blogga. Suck! Nej, föresten, ska inte sucka. Älskar att ha en social katt som gillar att vara med där det händer. "Vi bygger band".


Kan ialla fall meddela att dagen hitintills varit UNDERBAR!!!

<3  

Av Chrissie - 12 december 2010 09:26


Nej då, Vovven ska inte äta misse till frukost, utan det är bara den helt vanliga morgonritualen då det ska busas i soffan:-) De har verkligen så himla roligt med varandra. Enda gången Bangsi HATAR katten, är på kvällarna när han ska sova. Då är det inte kul att ha en katt överallt som bara vill busa, busa, busa, busa!!


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards