Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Chrissie - 25 december 2010 17:34

Har inte gjort många knop idag. Mest bara varit, vilket har känts otroligt skönt. Inte ofta man kan unna sig en riktig slödag, med GOTT samvete.

På eftermiddagen kröp det lite i kroppen, så då blev det en hyfsad promenad med Hanna, hästarna och hundarna.


Är ju den stora hemvändarhelgen med utgång...Hmm, skulle ha åkt till Uppsala då? Nä, ärligt så är jag inte så partajsugen.....men då skruven är ur foten, då SKA jag ut och dansa skiten ur mig!!!:-) Men finns det någon som har lust att äntra Flurran med mig då, så är jag på!


Nu får jag inte skriva mer, för Pjakkur vill ligga i knät......

//

Av Chrissie - 25 december 2010 10:27

Så var julafton över!:-)

Har varit hängig med feber och ont i kroppen i flera dagar, och inget undantag igår. Orkade ialla fall ta mig till "svärföräldrarna" med sambon och njöt av massor med GOD mat!!!:-D Nånting som är positivt med julen är verkligen all god mat!!!!

Måste ha gjort någonting bra under året med tanke på alla julklappar!!! TACK TACK TACK!!! Snöarmband, skitcoola BHband i "blingbling", duschcreme, nagellack, badbomb, raggsockor, godis, pengar mm. Tillsammans med sambon fick vi en BAKMASKIN (nu blir det nybakat bröd på mornarna;-), gjutjärnsställning med rengöringsgrejer till braskaminen, och en eldkorg som ska stå ute vid badtunnan....:-)

Vovvarna och Pjakkur fick också fina fina julklappar, med leksaker och tuggben!!! De var i paradiset!!!! Och missen busar fortfarande så det står härliga till.


Nu har det blivit juldag och man kan pusta ut, fortsätta smälta maten från gårdagen och bara ta det lugnt.

Längtar redan tills julsakerna får legitimt kastas ut:-) Nu går vi i stormfart mot ljusare tider och ett nytt år fyllt med nya möjligheter!!

Tjingeling!

//


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards