Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Chrissie - 10 december 2010 21:51

 

 

 

ERBJUDANDE!!! Garanterat kraftig viktminskning inom 5-10 dagar.För endast 295:- +frakt får du 50 cl magiskt vatten från en liten insjö i Sveriges norrainland
med fantastiska egenskaper. Missa inte detta; över 8000 personer har
redan provat med enastående resultat. Ring Östersunds Kommun för mer
info

 

 

 

 

Av Chrissie - 10 december 2010 20:08

Hälften av Sveriges befolkning sitter nog och tittar på IDOL-finalen och den andra hälften på Nobelmiddagen?!!???!

Själv får jag väl erkänna att jag zappar mellan båda:-)


Har ridit både Drómi och Tritla idag. Underbart härligt. Kallt men ljuvligt!!

Det är på hästryggen jag försöker få rensa huvudet, få släppa allt och bara vara ett med hästen och "naturen". Ska bara lära mig att sätta telefonen på ljudlöst bara;-)

Lilla Bangsibusen har fått sin pälsgenomgång också. Vet inte om det var så uppskattat under tiden, men skönt efteråt. Katten och vovvarna har busat för fullt här på kvällskvisten, så nu ligger de utslagna. Imorgonförmiddag ska vi åka och ta en promenad med goaste Luddetudde & Co. Ska bli så kul! Hoppas på några fina foton!!


Dags att dra på sig raggsockorna och kura ihop under filten.

//

Av Chrissie - 10 december 2010 19:59

Den 1:a december 1999 då min exchef lägger nycklarna i min hand och säger "- Nu är företaget ditt"!!!! Vilket ögonblick!!

Många skratt, många tårar, jävligt hårt slit dag som natt, ingen dans på rosor, men VÄRT varenda droppe svett!!!

//

Av Chrissie - 10 december 2010 19:50

Att lära mig mer om ALLT, att behärska isländska mer flytande, att vidareutbilda mig, bli klar med djursjukskötarlegitimationen, att bli en bättre ryttare och att vara en god medmänniska. Vill absolut inte hamna i någon lunk där man slutar lära sig och ta till sig saker. Får ju rena nojan om jag missar nyheterna ett dygn.

Dessutom har jag ambition om att verkligen komma igång med träning ordentligt så fort skruven är borta ur foten!!

Tjolahopp!!


Av Chrissie - 10 december 2010 19:46

* Min mamma


* Västerbodagänget


* Italienska restauranger


* Flustretröj


* Bowlaget


* Och alla mina goa kompisar i U-a :-)

Av Chrissie - 10 december 2010 19:39

Nu blir det de sista utmaningarna på raken, eftersom jag ligger efter!


Min favoritplats är utan tvekan hemmet! Jag älskar mitt hem, jag älskar att vara hemma, jag älskar att vara ensam hemma och jag älskar att ha folk här hemma!


" Hemma är inte där du bor, utan där man förstår dig"

//

Av Chrissie - 10 december 2010 10:13

Men herregud vad jag ligger efter med bloggandet och utmaningen. Antingen har jag för många bollar i luften, eller också är jag den mest ineffektivaste människan på planeten, men jag får inte 24 timmar om dygnet att räcka till, och då nallar jag bra mycket på sömnen här och var.


Har ialla fall börjat jobba i U-a igen och det känns kanon, även om det blev ett hektiskt dygn. Snöade som tusan på hemresan igår, som tog 3,5 timme istället för normalt 2 timmar. Mycket trafik var det också:-(  Kontigt att det kan skilja så mycket i temperatur, men när jag lämnade U-a igår var det - 4,5 grader och när jag kom hem var det - 12,6. BrrRrr!

Hann ialla fall med att leta upp hästarna i mörkret och pussa lite på dem, samt massa vovve och missegos! Jag var efterlängtad av de fyrbenta och sambon stod i köket och fixade mat åt mig:-)


Skatteverket ja....Ja det var väl ingen skoj "julklapp", men resultatet skiljde sig inte nämnvärt ifrån förra årets knock out. :-( Havregrynsgröt ett år nu då! haha!


Nu ska jag upp på hästryggen och skita i allt vad måsten, ekonomi och papper heter!! Sen får jag ta itu med bloggandet och utmaningen lite senare. Lillskiten ska få sig en ordentligt pälsgenomgång också!

Och till kvällen är det ju Nobelmiddag!!!!!!!!  *Längtar*

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards