Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 17 december 2010

I väntan på........"fotvårdaren"

Av Chrissie - 17 december 2010 08:42

Hästarna fick komma in igårkväll och de blev nog riktigt glada, som om de längtat. Imorse när jag släppte ut dem så syndes det på underlaget att de mest sovit och säkert njutit en smula också:-)

Fodring, utsläpp och mockning avklarat ialla fall. Nu ska jag bara tina upp lite, få i mig frukost och sen kommer hovslagaren! :-)


Fick nyss ett SMS om att all min litteratur kommit, så bara måste åka och hämta ut böckerna sen!! Nu behöver man inte oroa sig vad man ska göra när det blir en lugn stund till övers.


Vad den väntade snöstormen tog vägen igår kan man ju undra. Lite antiklimax när man hade räknat med det. Var ialla fall och gick en hundpromenad vid flygfältet och jodå....lite blåste det där:-) En julgran kom vi hem med också, men den står på tillvänjning i garaget.


    


Passade på att gå igenom banbelysningen också. Fick gräva fram en och annan lampa, men lös gjorde de allihopa!


Frukost var det! :-)

//

 
 
Ingen bild

G.

17 december 2010 09:44

Stormen var hemma hos oss :-) Inte så farligt i storstaden, men hemma...
Kul med pluggande! (Mindre kul med tentor) Är det fortsättningen på förra vinterns plugg eller djursjukvårdsplugg?

 
Ingen bild

L

17 december 2010 10:39

Coolt har dom kommit nu :-) :-)
Vad bra då kan väl du läsa alla och plocka ut det viktigaste och översätta det till svenska åt mig va?? Hahahaha ;-)
Jag e oxå redo att börja.

Nog syns det på Bangsi att det blåser iaf :-)
Vi har ju haft julgran sedan första advent så den har väl inga barr kvar på julafton hihi.
Hör gärna av dig om du får tråkigt, jag e ju gräsänkling ikväll.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards