Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Tisdag den 14 december

Av Chrissie - 14 december 2010 08:58

Å´hå ja´ja, vad svårt det skulle vara att ta sig ur sin "onepiece":-) Rastade hundarna i arla morgonstund, men börjar bli dags för promenaden.

Idag har jag verkligen inga måsten (jodå, måsten finns alltid, men just idag tänker jag stoppa huvudet i sanden) eller inplanerade saker. Vet inte hur länge sedan det var sist, men ska försöka göra det bästa utav dagen!:-D

Kissen ligger och kurrar på min mage och tycker inte alls att jag ska gå ut med vovvar. Svårt dilemma;-)

Mulet var det igårkväll också, men tänker göra ett nytt försök inatt......Ev kanske det kunde bli lite uppklarnande till natten. Lugnet före stormen, eller hur nu meteorologerna uttryckte sig. På torsdag och fredag ska vi ju uppenbarligen få en del snö.

Tänk, om ca en vecka så vänder det, och vi börjar gå emot ljusare tider igen. Hurra!!!:-D


//



 
 
Ingen bild

L

14 december 2010 09:44

Japp det e klart vi ska fixa leget :-) Men vi måste plugga lite ihop!!

Jag kikade lite igår vid tolv när jag tog sista hundpromisen och det var molnfritt här men inte såg jag ngt.
Ha det toppen idag!

 
Ingen bild

G.

14 december 2010 10:40

Har tyckt att de sett väldigt bekväma ut de där vuxensparkbyxorna ;-) men har funderat och funderat hur man går på toa när man är klädd så. Är ju inte optimalt att klä av sig nästan helt och hållet varje gång man blir kissnödig... Är det inte lite jobbigt med den då? Eller kompenseras det av att den är så skön resten av tiden?

 
Chrissie

Chrissie

14 december 2010 13:56

G: Den är underbart skööön!! Äh,det är ju bara att dra ner dragkedjan, sen trillar den utav av sig själv. Går hur fort som helst:-)!! å SÅ MÅNGA gånger är du väl inte kissnödig på en kväll?! Eller??? :-D

http://dromisar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

G.

14 december 2010 15:25

Men du har den ju inte bara på kvällen utan hela dagar väl? Jag tänkte såhär. Overall, sen vinteroverall på det. Ut till hästarna och sen blir man kissnödig någon gång på ridturen. Hur jobbigt blir inte det?! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards