Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Man kan ju inte alltid ha flyt ...

Av Chrissie - 25 november 2010 20:21

Hela veckan har egentligen varit upp och nervänd. Så otroligt mycket jobb att hjärnan kokar. Gud så jag längtar efter en endaste l e d i g dag, vet inte när jag hade en sådan sist....jo, någongång sommaren 2009, tror jag det var.


Kallt har det blivit också, just nu - 11 C. Men det har ialla fall slutat blåsa. Hästarna stormtrivs, hundarna likaså, även om Neo tycker det är lite väl kallt om fossingarna. Men han gillar sitt täcke (Tack L!). Pjakkur börjar bli jättenyfiken på livet utanför dörren, men tycker nog det är lite kallt om söta snoken.


Vill så mycket, borde så mycket.....och så linkar man med den här jäkla foten. Nästa vecka ska jag ialla fall till hufvudstaden och återbesök med rtg. Håll tummarna att det ser bra ut och att jag kan få börja leva igen. Har inte tid med att ha livet on-hold!!!

//

 
 
Rose-Marie

Rose-Marie

25 november 2010 21:56

Stackars dig som jobbar så mycket. Den här veckan har jag gått till jobbet, ätit värktabletter, gått hem och lagt mig. Men jag tror det börjar vända nu. Kanske jag kan sova i natt utan att droga mig. Vi får se.
Ludde kommer att bli överlycklig om han får ett älgben. Mums....
Ha det bra i kylan.

http://www.beardisenludde.se

 
Anette

Anette

25 november 2010 22:49

Hoppas det går bra nästa vecka när du ska på återbesök med foten.
Jag linkar på med ryggen.... lite sned och krokig men man vänjer sig ju med allt :-).
Hoppas du får lite lindrigare med jobbhögarna snart.
Kram kram!!
Ps.... imorgon slänger vi ikapp med slingorna... inte så noga bara dom kommer upp ;-), dom ska ju snart ner igen :-).

http://www.toppens.se

 
Sonja o Onyx

Sonja" title="http://dinstudio.se]Sonja" target="_blank">dinstudio.se]Sonja o Onyx

26 november 2010 06:22

Vad fint du gjort!
Håller tummarna att foten är ok.
Man ska va glad att man har ett jobb - men det är jävligt svårt.
Ha det bra.

http://minaflickor. dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards