Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Chrissie - 11 november 2010 19:06

Jaha, GRATTIS på födelsedagen till sambon;-)....Han är ju i Tyskland sen några dagar tillbaka, men borde komma hem tiiiiiidigt imorgonbitti.


Blev så glatt överraskad i förmiddags, när Anders ringde på dörren och tog med mina bestar på en promenad tillsammans med Luddetudde!!! De har varit lyckliga hela dagen:-) TACK ANDERS!!   

Sen kom posten och gulliga L hade skickat upp ett jättefint täcke till Neo, samt en STOR påse med Turkisk peppar till mig:-)))) TUSEN TACK!!

Håller på att bli alldeles på tok för bortskämd....


Har tappat räkningen, men borde vara en sisådär 28 (???) dagar kvar?


Imorgon ska jag försöka komma iväg och influensavaccinera mig........


//

Av Chrissie - 11 november 2010 09:12

Jaha, och vem är jag då? Svårt när man knappt kommit på det själv, eller jo, det har jag väl:-)


Levt alldeles på tok för länge och har nog gått igenom de flesta mot- och medgångar som har gjort mig till den jag är idag.

Livet består i djur på jobbet, djur på fritiden och när jag behöver lite extra egentid, så består det också utav djur:-D Var 4 år när jag bestämde mig för att jag skulle bli djursjukvårdare, och så blev det....Men har provat på lite annat smått och gott på vägen.


Har länge levt efter mottot att "ensam är stark", även om jag vet att det inte alltid är så. Men vad som än händer i livet, så v e t jag att jag klarar mig själv, vilket är skönt. Värsta ågren är att vara beroende av andra människor.


Är social, men gillar också stunder av ensamhet, så det är idealiskt att ha en sambo som reser bort ibland. Har en hel del bekanta, men få som är mina riktiga vänner och de vet vilka de är:-) <3 Annars är jag nog ganska sparsam att berätta om vem jag är innerst inne...


Det värsta jag vet är falska, ytliga människor, folk som utnyttjar andra och otrohet (samt särskrivning)!!! Sånt får mig att se rött.


Tycker livet går ut på att utvecklas som människa och min största skräck är nog att stagnera. Vill lära mig allt om allt.....jaja, vet att det är omöjligt, men hoppas nå trädtopparna ialla fall;-)


Gillar inte höst, vinter och jul!! Har ju förlorat alla anhöriga runt jul under en knapp 10-års period, så för mig är jul mer förknippat med sorg än med glädje. Men snart är julen här, vilket betyder att den snart är över också, och jag kan börja få längta efter vår och sommar igen.


Dock............så försöker jag leva Här & Nu!!!


//



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards