Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Chrissie - 25 november 2010 20:21

Hela veckan har egentligen varit upp och nervänd. Så otroligt mycket jobb att hjärnan kokar. Gud så jag längtar efter en endaste l e d i g dag, vet inte när jag hade en sådan sist....jo, någongång sommaren 2009, tror jag det var.


Kallt har det blivit också, just nu - 11 C. Men det har ialla fall slutat blåsa. Hästarna stormtrivs, hundarna likaså, även om Neo tycker det är lite väl kallt om fossingarna. Men han gillar sitt täcke (Tack L!). Pjakkur börjar bli jättenyfiken på livet utanför dörren, men tycker nog det är lite kallt om söta snoken.


Vill så mycket, borde så mycket.....och så linkar man med den här jäkla foten. Nästa vecka ska jag ialla fall till hufvudstaden och återbesök med rtg. Håll tummarna att det ser bra ut och att jag kan få börja leva igen. Har inte tid med att ha livet on-hold!!!

//

Av Chrissie - 25 november 2010 20:03

Får nog i ärlighetens namn säga att de flesta av mina drömmar slagit in. Att äga häst, hund och katt, att bo så att jag kan ha hästar hemmavid och bo i hus. Att ha träffat sambon också, där vi lever i ett jämlikt förhållande och hjälps åt med det mesta.

Men självklart måste man ju fortsätta ha drömmar, även om många redan uppfyllts, men de håller jag för mig själv....tills de är uppfyllda;-)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards