Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Chrissie - 28 november 2010 20:24

Har varit utomhus i princip hela dagen och fått rosenröda kinder och en massa friskluft. Trots snålblåst och snö som yr omkring, så fanns den där härliga tystnaden, som man bara kan uppleva på vintern. och ingen idé att ha mobiltelefonen på, för det är ändå för kallt för att svara.

Jag har verkligen n j u t i t!!

Hundarna har busat och härjat i pudersnön!!

 

Alla har väldiga bekymmer huruvida jag kan rida eller inte med min fot, men en gång för alla: Själva ridningen är ju inte det stora problemet. Problemet är att hämta häst i hagen!! Att sitta på hästryggen är ok. Att gå är i n t e ok.

Idag försökte jag prova typ 30 par skor, då aircasten INTE är gjord för dm-snö. Går absolut inte att ha skor med någon form av upphöjning vid hålfoten, men hittade till sist ett par urgamla vinterkängor, med total platt sula. Funkade ok under tiden jag hade den på mig. Nu ligger foten i högläge på fönsterbrädan och det ser på riktigt ut som skruven är på väg ut genom huden. AJ!


Nåväl, för min själ har dagen varit underbar!!!! :-)


    


  

Två rånare...nä,Michelingubbar...

eller helt enkelt två lyckliga ryttare.

<3

Av Chrissie - 28 november 2010 19:45

  

Observera katten som ligger bakom kuddarna :-) Alla samlade!! 

Insåg igår att ingen kan ha det bättre än jag - 4 pojkar i sängen när vi ska sova!!  hihi

Av Chrissie - 28 november 2010 17:45

Låt fantasin råda:-D

 

 

  

Av Chrissie - 28 november 2010 09:29

Åh, jag som verkligen inte alls gillar födelsedagar och uppvaktning. Tycker sådant är jättejobbigt! Vill inte alls ha den uppmärksamheten.


Favoritfödelsedagen måste ha varit min 30-årsdag. Slapp allt vad firande hette hemma. Sa åt mina vänner att jag inte ville ha någon present, men var glad om de ville följa med ut och äta. Kommer faktiskt inte ihåg hur många vi blev, men runt 10-12 stycken, om jag minns rätt.

Hade en mycket trevlig kväll på O´Connors. Avslutade med en liten "surprise" och bjöd allihopa på middagen.

Och en kväll på O`connors kan knappast bli annat än lyckat. :-)

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards