Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 6 november 2010

En helt vanlig lördag-söndag-röd dag:-)

Av Chrissie - 6 november 2010 19:47

Idag har jag stapplat ut och borrat in huvudet i elefanternas pälsar! Ja, det är inte längre hästar, utan mer en elefants kropp med hästhuvud. Nåja, mysigt var det ialla fall!! <3 Undrar om de känner på sig att någon har sagt att det ska bli den kallaste vintern på 1000 år och lagrar fett ordentligt? :-P


Blivit bjudna på middag hos M´s föräldrar och mums vad gott det var! Är mycket nöjd, mätt och belåten. Trevligt var det ju också förstås, men det är det alltid!

Har fortfarande inte tagit itu med vovvarnas hemska pälsar, men imorgon ska jag minsann lyfta mig själv i örat och se till att få det gjort!!!!


Idag ska man ju tända ljus och bry sig lite extra om själarna som vandrat till andra sidan. Jag ägnar dock de mina en tanke minst varje dag, så denna dag är ingen skillnad. Min mor "pratar" jag ju med varje dag:-) Kan verkligen inte bli bättre, då hon alltid tycker som jag och aldrig avbryter;-D


Har dåligt samvete för att stackars sambon fått byta till vinterdäck på MIN trailer...TACK!!! Får väl återgälda i vår och byta till sommardäck på hans bil eller släpvagn istället.


//




 
 
Ingen bild

G.

8 november 2010 09:12

Ha inte dåligt samvete!! Hade inte du gjort likadant om det varit Magnus som haft en trasig fot?! Jo just det!! Jämnar ut sig i slutänden ändå så släng bort det dåliga samvetet. Du kan säkert hjälpa honom med någonting annat där du kan sitta still och göra nåt! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards