Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Snö och Vovvar

Av Chrissie - 26 februari 2010 17:44

 

Lilla söta syster Safir                       och "storesyster" Pandora




   

Pandora håller koll                            Syster Safir i överläge 



 

Finaste Mamma Topzie                                  - Matte, jag ser inget!!


      

Gänget på ett suddigt foto, med "mormor´s" ben



Bästaste pojkarna i väntan på att finaste flickorna ska hänga med.

 
 
Anette & tjejerna

Anette & tjejerna

26 februari 2010 18:14

Tack för att ni kom idag det var så roligt.
Fina bilder på fina vovvar.
Tur att det inte syns så mycket av "mormor" ;-).
Ja du nog tar det på lurvarna när man är ute och pulsar ;-)... jag är lite trött jag också ;-).
Hoppas att du får en bra vecka som råtta ;-).
Ha en bra fredagskväll och många kramar till er.

http://www.toppens.se

 
Rose-Marie

Rose-Marie

26 februari 2010 18:30

Fina bilder på lurvarna. Nu blir det många snöbollar i pälsen, men vi vill ju ha det varmare. Hoppas vi kan träffas nån dag nästa vecka när jag är ledig. Vi har fina cykelbanor att gå på. Antette och tjerna följer nog också med. Om ni är riktigt snälla bjuder jag på våffellunch.
Ha en trevlig fredagskväll

http://www.ludde.webgain.se

 
Ingen bild

G.

26 februari 2010 18:42

Fina bilder på fina vovvar. Men finast av dem allihop är i alla fall "gammelgubben" Neo :-)

 
Chrissie

Chrissie

26 februari 2010 18:49

Rose-Marie: Vi är a l l t i d snälla:-P

G: Inte helt opartisk åsikt va?;-)

Anette: Gå från "lyxhustru" till råtta.....Kanske nåt Anna Anka borde prova på?;-)

http://http:/dromisar.bloggagratis.se

 
Anette

Anette

26 februari 2010 18:53

Ett tips till tv kanske.
Det skulle säkert göra succé :-).
Ha det bra!!!

http://www.toppens.se

 
Ingen bild

G.

26 februari 2010 20:45

Nä den var jättesubjektiv :-) Men JAG tycker ju det!! ;-)

 
Pernilla & pojkarna i Lidhult

Pernilla & pojkarna i Lidhult

26 februari 2010 23:17

Vad mysigt ni har haft det idag, och alla fina lurvarna, såg du förresten vilket fint kort Anette hade i bloggen på Neo?
Ha en skön helg, en stor kram till den lilla svarta ( inte klänningen alltså) ;o)

http://www.beardieboys.com

 
Ingen bild

Karina

27 februari 2010 12:54

Vilka härliga vinterbilder på hundarna!

Ja, visst är det JÄTTEKUL att ha en riktig lurvmaja till vovve nu när det är tösnö! :-(

Jycken brukar paddla/simma omkring i snön och när vi ska gå in är hela han täckt med pingpong-stora snöbollar. Det ser ut som om man limmat fast flirtkulor eller pompoms på honom. Bästa alternativet är väl att ställa honom i badkaret och duscha bort dem. Problemet är bara att han fäller något enormt nu, så då tar det väl död på avloppet istället. Har försökt lägga något som ska sila bort det värsta över avloppet men det fungerar inte så bra.

Ikväll blir det Mello för hela slanten! Fast alla dessa 37 deltävlingar och andra, tredje och tolfte chansen blir lite väl mycket. När man var liten så var det ju 10 bidrag i EN tävling, det vara bara att gilla de bidrag som serverades. Det var innan SVT kom på hur mycket stålar det ligger i Melodifestivalen...

Melodifestivalen hör februari till tycker jag.

Ha de bra i snön!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards