Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Chrissie - 21 februari 2010 16:44

Finns ett citat som lyder: " En dag som idag åkte Marco Polo till Kina. Vad ska du göra idag?"

Brukar vanligtvis ge en massa ångest, men faktiskt inte just nu. För på allas läppar tror jag svaret lyder: SKOTTA SNÖ! Fast det är å andra sidan nog så ångestfyllt!!

Hästarna stackrarna. Som sjönk ner till halva magen i hagen. De vägrade helt sonika att röra på sig. Så då fick jag husse att leka lite med skotern och köra upp gångar. Tror hästarna vandrad runt i alla gångar sedan dess, troligen lyckliga över att kunna röra sig.


    




Av Chrissie - 21 februari 2010 09:15

Finns inte längre ord! Totalt uppgiven!!

Och det ännu mer tragiska är, att SMHI bara lovar mer och mer och mer och mer och mer snö!! När ska detta helvete ta slut??!!


Så här ser det ut när man skottat sig så dörren går att öppna.


  


Hittade inte hästarnas 90 liters vattentunna imorse, så jag skulle känna efter lite med foten, eftersom jag vet var den ska stå. MMMmm, jo säkert. Vad jag inte visste var att jag stod PÅ den, så vips så brast isen och där stod jag med två snöiga kängor i 90 liter vatten och - 17 grader ute + en satans nordanvind.

Ett och annat fult ord kom ur min mun.




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards