Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Inte riktigt min dag idag.

Av Chrissie - 26 april 2010 21:01

Suttit och slitit mitt hår sedan arlamorgon, men skrivelse till Arbetsmiljöverket. Suck! Inte klar, men det går framåt ialla fall. Sen fick jag en tid hos Vet, för koll av Bangsi´s pung....Vill inte gärna ta med honom till U-a imorgon, för det blir så himla lång dag då han bara får göra ingenting. Ska massera till dödagar, så kanske, kanske det kommer att gå åt rätt håll:-) Håll tummarna! Modet hos lillskiten är det ialla fall inget fel på!:-)

Hann faktiskt med lite ridning på kvällningen. Gud så skönt det var att mentalt få släppa allt för en stund. Tog naturhopprundor med båda och hade mest skoj. Neo fick följa med på ena turen och jisses så lycklig han var. Nu är ialla fall den ena hunden lite stimulerad. Bara one to go.........

Bangsi vill så gärna hälsa på i Ludde´s egna lilla lya;-D


Magkatarren har kommit på besök med råge och det fick bli soppa till middag. Bläää!!

Nu ska jag "umgås" med Maria Montazami och kvida! En ny dag imorgon!


//

 
 
Rose-Marie

Rose-Marie

26 april 2010 21:24

Hoppas lillskiten snart är så pigg så han kan komma hit och leka.Roligt för Neo att få följa med på ridtur.Ta hand om dig själv nu så du inte blir sjuk.
Hoppas vi ses snart
Ha en bra kväll och natt

http://www.ludde.webgain.se

 
Ingen bild

L

26 april 2010 23:31

Ja usch stackars bangsi (även om det är mer synd om dig, han verkar ju vara vid gott mod iaf)

Härligt att man kan hitta små punkter i tillvaron där man bara kan släppa allt ( tex ridning)Det är terapi!

Vi hörs imorgon, hoppas du får sova gott!
Kraaamis

 
Anette

Anette

27 april 2010 07:54

Hoppas att Bangsi piggar på sig snart.... inte kul för ett batteri att var stilla.
Kul för Neo att han fick följa med på en ridtur.
Du har fullt upp med en massa som alltid,
ta det lugnt så inte din magkatarr blir värre.
Sköt om er alla.
Kramar!!

http://www.toppens.se

 
Ingen bild

G.

27 april 2010 09:00

Usch för magkatarr!! Hoppas det går över snart! Hoppas att Bangsi blir bra snart han med.

 
Pernilla & pojkarna i Lidhult

Pernilla & pojkarna i Lidhult

27 april 2010 11:09

Vi skickar en stor kram till Bangsi, och hoppas verkligen att det inte är allvarligt.
Ta handom er, // Kram.

http://www.beardieboys.com

 
Ingen bild

Karina

27 april 2010 13:22

Hoppas Lill-vovven blir bättre snart så han kan hoppa runt som vanligt igen. Batteriet laddar batterierna så han kan gå som en studsboll när han blir av med kragen...

I söndags lade vi ägg i kläckmaskin. Det är så vansinningt spännande, hoppas att det blir resultat. Vovven har aldrig sett kycklingar förut, ska bli intressant att se vad han tycker om ippisarna. Helt otroligt egentligen, en höna ruvar bara 21 dygn, sedan kommer det ut en kyckling som kan äta och dricka bara efter någon dag. Det skulle vara vi människor det, som är helt hjälplösa ganska länge efter att man blivit född!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards