Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Chrissie - 17 februari 2010 17:43

IDAG kan jag faktiskt skryta med att jag för första gången på mycket länge, haft en i princip HELLEDIG dag!!!:-)

Hundarna har fått sitt i form utav behovsgörning, bus och promisar.......mat också förstås;-) H kom hit och vi tog en lång ridtur runt "hela skiten", som det så fint kallas;-) Rätt mycket väg, så hästarna inte behövde pulsa i alltför mycket djupsnö. T reagerar fortfarande en del på bilar, men idag kändes det riktigt bra emot slutet, då vi red på cykelbana bredvid stora riksvägen och hon inte "orkade" bry sig längre:-))) SKITKUL!!

- H - du får sluta jobba så mycket vi har tid att rida mer;-)!!!!


Hästarna har inte varit inne, på jag vet inte när. Så nu är de intagna och de såg riktigt nöjda ut BÅDA två! Hoppas de sussar skönt inatt!!! Kors i taket, men har fått tummen ur och kastat in schabrak, vojlockar och fleecetäcken i tvättmaskinen! Mer illaluktande täcken har man nog fått leta efter:-P. Har dock inte velat använda tvättmaskinen i pannrummet då det varit så otroligt kallt, av olika anledningar.


Nu ska kvällen ägnas åt OS och nagelbyggeri och ett varmt låååångt bad. Säkert med sällskap av ett litet glas rött.

Imorgon är det en ny dag och äntligen dags för ett kiropraktorbesök!:-)


//

Av Chrissie - 17 februari 2010 08:45

Nu har jag kommit hem igen efter jobbande på plats och avlöst sambon som åkt iväg på kurs...eller var det konferens?:-)

Fantastiskt nog så SNÖAR det igen!!! *mutter*,  *morr*!!


Hörde att Ludde och hans husse var här och hälsade på igår. Kul att brorsorna fick busa lite:-))) Voffarna blev ialla fall glada av att se mig, och speciellt som jag allt som oftast har med mig lite nya leksaker hem;-)


Passade på att besöka Agersta för lite pålleprylarshopping också :-D Inte ofta man hinner med det, men skoj är det. Sen att plånboken blir tom....men det är det värt;-)


Gården (Farmen) är omhändertagen, så nu ska jag kasta i mig lite frukost och sedan dags att att ta hand om farmen live;-)


//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards