Drómi, Tritla, Jag & C:O

Direktlänk till inlägg 12 juli 2010

Tomt på bygget

Av Chrissie - 12 juli 2010 10:17

Husse har åkt och jobbat och hundarna får vara hos Ludde m. fam, så här är det tyst som i graven. Jättetomt!!! :-/ Men jag VET att vovvarna har det världsabäst!! TACK R-M & A!!!!!


Har plockat fram en ryggsäck ialla fall, så jag får med mig mina små attiraljer när jag stapplar omkring med bästa förmåga. Ska väl sätta mig och läsa en god bok tänkte jag...men först frukost - vilket kommer att ta mig halva dagen att lyckas få fram;-P


//

 
 
Ingen bild

G.

12 juli 2010 10:52

Låter som läge att flytta (ja..M får flytta den alltså!) in en fåtölj, en kylväska med lite mat och en mikro i badrummet så behöver du inte ta dig fram så mkt :-/
Lider med dig...
Själv sitter man och smågnäller över att det är kvavt på jobbet...hmm. Är ju en bagatell i jämförelse!!! Hoppas fot och arm blir bra snart!

 
Rose-Marie

Rose-Marie

12 juli 2010 12:06

Vovvarna har fått en långpromenad i Källbotten. Trodde dom skulle vara trötta när dom kom hem. Icke sa Nicke. Full fart i 1 timme ungefär. Nu ligger dom utslagna på gräsmattan. Ja, Ludde ligger i sin självgrävda jättegrop i Rhododendronbuskarna.
Jag kan lugna dig med att Bangsi och Neo har det bra. Efter vilan ska vi gå ner till sjön och bada.
Ha det bra och försök att ta det lugnt.

http://www.ludde.webgain.se

 
Mirack

Mirack

12 juli 2010 14:15

Grattis till Bangsi! Nu är du ju en stor pojke! Matte och husse säger att jag är 7 år, men jag känner mig som om jag vore i din ålder.

Mattes pappa kallar mig för energiknippe, undrar vad han menar med det?

Du och Neo får hjälpa matte nu med att bära saker och plocka upp saker om hon tappar något.

http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

L

12 juli 2010 18:04

Åhh jag hade ju skrivit ett långt inlägg om fina "tårtan" o bangsi, men det var minsann inte kvar :-/
Nu får du inte stappla runt längre heller!!!!
Så sitt där du sitter och passa på att göra allt det där du annars inte hinner.
Stooooora kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chrissie - 17 maj 2011 21:39

Jag har flyttat min blogg! Detta är mitt sätt att bearbeta sorg. Just nu kan jag inte se bilder på gamgubben, utan det kommer att ta ett tag innan jag är redo.   Så alla som vill fortsätta följa mig får gå till:   http://djurenojag.bloggpla...

Av Chrissie - 13 maj 2011 22:10

Haft några riktiga "downdagar", men nu har det vänt igen:-) Man kan ju liksom inte vara på topp jämt, ibland blir det bara lite för mycket. Fredagen den trettonde är inte slut än, men så här länge så har det varit näst intill en turdag. Imorgon beg...

Av Chrissie - 11 maj 2011 21:35


 

Av Chrissie - 9 maj 2011 21:48

För ovanlighetens skull så har jag knäppt några bilder på djuren idag;-)    Polarna myser bredvid varandra i skuggan av buskarna.    Vila efter frukost.....Inpacketerade och redo.       Gammelman håller ställningarna på tomten.   ...

Av Chrissie - 8 maj 2011 21:29

Först av allt vill jag tacka alla för gratulationerna! Går fortfarande omkring i ett litet lyckorus. Tänk att lillskiten, Duracellkaninen, grisen, Ban Ki-moon, ADHD-hunden skötte sig så bra!!   Vilket underbar väder dagen har bjudit på. Skulle "l...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards