Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Chrissie - 15 juli 2010 16:39

Idag kom farbror (tant) brevbärare med ett stort paket till mig. Till MIG!!!:-)

Det var som rena rama julafton! I det stora paketet låg det en himla massa småpaket, och på varje paket så stod det " Om du får tråkigt... "


  

Så ...om jag får tråkigt...så kunde jag smörja mina läppar, måla mina naglar, fylla necessären med sakerna, titta efter oliver, lägga en ansiktsmask mm. Men framför allt ...så om jag får tråkigt, så kan jag ialla fall se lite snygg ut!! Hahahahaha. Kolla in snyggaste klockan och coolaste solbrillorna!!:-)


TUSEN TACK L FÖR ALLT!!!!

You made my day - BIG TIME

 

  

 

Av Chrissie - 15 juli 2010 11:45

Är riktigt nöjd med värmen, eftersom jag slipper bekymra mig hur jag ska få på mig kläder. Enkelt att dra på sig en bikini.

Ikväll ska vi till svärföräldrarna och leta slalompjäxa och se om jag kan få på en sådan på foten.

Lillskrutten är HALT!!!!!! Vet inte, han reagerar inte på något speciellt ställe och är glad och pigg. Så nu är det vila och hoppas på att det bara är en sträckning. Han och storebror hade några rejäla race igårkväll, så han kan ju ha snubblat till eller så.

  

Världens pussvänligaste snok!!


Nu börjar det mulna på och en molande huvudvärk börjar göra sitt antågande. Misstänker starkt åska i luften igen!

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards