Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Chrissie - 14 juni 2010 21:16

Ja, skithus bokstavligt talat!! Husse och jag har sprungit vaka varannan gång hela natten, men ändå hade lillskiten(!!) lyckas dränka ner hela huset och varenda matta. Stackarn! Lite synd om husse också, som fick spendera dagen med att totalsanera huset medans jag själv åkte till U-a för jobbardag och bytte hundskit och spyor emot kattpiss och kattspyor ;-P

Icke att förglömma en utsökt sushilunch med kollegorna och lilla Minna förstås!

Neo ..peppar, peppar.....Verkar som det äntligen har börjat vända där och han står vid bordet och tigger som om han aldrig hade sett mat förut. Kan bara tänka mig hur hungrig han är efter 6 dagar av "svält".

Tyvärr blev det ju heller ingen kurs för oss ikväll, men hoppas att Ludde ska lära oss vad vi missade!


Ok, känns som livet just nu består i bajs.....

Men för att återgå till något helt annat, så har min NYA mobiltelefon anlänt idag!!! Så inatt lär det väl bli att man sitter och "leker" med den. Har uppgraderat mig från 8 till 12 megapixelkamera, så blir kul att se om man kommer att se skillnad i bildkvalité.

Nu ska jag sjunka ner i soffan och "bara vara"...

Hade EN ENDASTE liten ynka mygga som såg till att jag stretchade och höll mig pigg och alert inatt dessutom! Jag viftade och slogs för glatta livet. Så pass att hundarna undrade vad tusan jag höll på med och gick ut ur sovrummet. Lyckades jag ta kål på myggan????!!!!! Icke då!! Men ögonen slöts tydligen en stund ändå, tillsist.

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards