Drómi, Tritla, Jag & C:O

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Chrissie - 10 juni 2010 16:00

Har varit iväg till gymmet och klarat utav ett träningspass. Känner mig hur stolt som helst. Nu jäklar ska jag komma igång ordentligt.


Går fortfarande kanonbra med de "tre musketörerna":-) På två dygn verkar de allihopa ha blivit oskiljaktiga och fortfarande inte det minsta tjafs. Hästen är långt ifrån toppform och det kommer att ta tid innan han kan bli "hel" och besiktigad....så ingen glädje tas ut i förskott. Men det är en otroligt trygg och stabil krabat, som nog känner på sig att han hamnat i paradiset!!:-)


Min lilla kaja dog igår:-(( Hade väl en liten föraning om att allting inte stod rätt till i knoppen. Men aptiten var det liksom inte ett dugg fel på, sen bara pladask så "dödde" han. *Snyft*


Vovvarna ja...Jodå, de lever också! Börjar se ut som riktiga bondhundar. Bad och pälsvård står på schemat....åtminstone innan lördag;-P


Annars så är det full frulle med det mesta. Hinner inte alls med att sitta framför datorn så mycket. Man vill ju liksom vara ute och ta vara på solstrålar, värme och alla de där husmåstena - som aldrig verkar ta slut. Jobbet försöker jag fixa tidiga mornar och sena kvällar:-)


Näe, en liten dusch nu skulle inte sitta fel.

Tjingeling!

//

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards